HTML

Pöttömke napjai

A kislányom 2006 szeptember 08-án látta meg a napvilágot! Az ő életéről szól ez a kis napló, az ő szavaival! :-) A naplót a babaszoba.hu-n kezdtük el ez év márciusában, mikor Lili 6 hónapos lett. Most ezekkel a bejegyzéseket írom, majd folytatom a naplót! Köszönöm ha olvastok minket!

Friss topikok

Linkblog

175. Cuki ruci!

2007.09.02. 23:42 Manyoka75

2007.06.28. 10:15  
(Módosítva: 2007.06.28. 10:23)  
Tegnap délelőtt kicsit kisétáltunk Apanagyiékhoz a kertbe és mikor jöttünk haza elaludtam a babakocsiba, erre Anya inkább még sétált velem, nem volt szíve felébreszten! Míg aludtam Anya benézett a házunk előtt levő bababoltba és talált nekem olyan cuki melegitő együttest! Egy pulover, kis nadrág és egy kapucnis mellény van benne. Olyan jól áll Anya szerint, rám próbálta én meg illegettem.billegettem magam benne.
Ez a mellény:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pottomke.blog.hu/api/trackback/id/tr99156002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása