HTML

Pöttömke napjai

A kislányom 2006 szeptember 08-án látta meg a napvilágot! Az ő életéről szól ez a kis napló, az ő szavaival! :-) A naplót a babaszoba.hu-n kezdtük el ez év márciusában, mikor Lili 6 hónapos lett. Most ezekkel a bejegyzéseket írom, majd folytatom a naplót! Köszönöm ha olvastok minket!

Friss topikok

Linkblog

157. Szombaton...

2007.09.02. 23:31 Manyoka75

2007.06.18. 22:01  
...Anyanagyiéknál voltunk szinte egész nap! Keriék is ott voltak! Húsit sütöttünk és pancsiztunk! Anyanagypapi felállitotta nekem a bébimedencét Marcinak meg a nagyobb merev falú gyerekmedencét. Képzeljétek egyszer még bele is kakiltam a medencébe,(mivel meztelenül voltam a vizbe) ki kellett cserélni a vizet! Aztán Anya úgy döntött, hogy mégis csak feladja rám az úszóbugyikámat amit a babausziba szoktam használni! És milyen jól tette, mert a bugyikába is belekakiltam, de abban benne maradt a kaka! :

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pottomke.blog.hu/api/trackback/id/tr84155974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása